bgbg
swoosh

Beck’s

Life Beckons, you’re holding the key…

Beck’s is één van de wereldwijde pilsmerken van AB InBev en heeft een snelgroeiende internationale reputatie. Van Berlijn en New York tot Milaan en Sydney herkent men in onder andere het uitgaanscircuit steeds vaker het premium pils Beck’s in de karakteristieke groene fles. De nieuwe generatie Beck’s-drinkers denkt cosmopolitisch, houdt van haar vrijheid, is succesvol en geniet samen met anderen voluit van het leven. In veel Europese landen is het merk door middel van diverse activiteiten vaak een ‘guide’ in het nachtleven.

Vanaf begin 2003 is Beck’s op fles ook in toenemende mate aanwezig in de Nederlandse Retail en Horeca. Het merk Beck’s wordt wereldwijd breed en sterk ondersteund. De ‘Unlock Amsterdam’-campagne van Beck’s was gebaseerd op de internationale campagne ‘Unlock the city’, die in verschillende landen liep (‘Unlock Berlin’, ‘Unlock Tokyo’). De gedachte erachter is simpel; als je echt wilt weten wat er binnen een wereldstad speelt op het gebied van dance, muziek, fashion, kunst en uitgaan, dan moet je ontdekken wat zich achter gesloten deuren bevindt. Beck’s helpt je daarbij.

Bezoek de website: www.becks.com.
 


Anheuser-Busch InBev © 2018