bgbg
swoosh

Contact

InBev Nederland N.V. Ceresstraat 1 / Postbus 3212

4800 MA Breda Nederland
Tel: +31 (0)76 525 2424
Fax: +31 (0)76 525 2505
KvK inschrijving 20080399
Statutaire zetel Breda

 

Ik ben consument

U kan 7 dagen op 7 terecht op het nummer 070 222 919 (24h/24h)

https://contactus.ab-inbev.com/nl

Ik ben klant

Meer informatie vindt u op onze gespecialiseerd website www.horecasupport.nl

Customer Service Center

Tel.: 076 525 38 00

Telesales

076 525 38 38

www.webshop-abinbev.com

Departementen

Supply
Het brouwen, inpakken en leveren van onze producten – het is hier dat groei, diensten en kosten ons samen een concurrentieel voordeel bieden. Het is ook hier dat we het verschil maken in onze impact op het milieu – door beperkter verbruik van water, minder afval en gereduceerde uitstoot van broeikasgassen. Supply maakt positieve veranderingen in hoe we bier brouwen en produceren, de ingrediënten uitkiezen en de producten doeltreffend leveren.

Finance
Het ultieme doel van het Finance team is om aanbevelingen te verschaffen om belangrijke beslissingen van het management te ondersteunen. Dit gebeurt via consolidatie en analyse van een uniek geheel van informatie -data voortkomende uit alle business functies. Dit helpt ons om onze merken en ons  bedrijf als een geheel te helpen groeien.

Legal & Corporate Affairs
Hier letten we erop dat AB InBev wettelijk compliant is op elk niveau van het bedrijf door het beschermen en promoten van onze reputatie, onze merken en de biermarkt. Deze afdeling ontwikkelt en staat in voor het Better World agenda – het promoten van verantwoordelijk drinken, milieubescherming & het teruggeven aan de gemeenschap. Dit departement houdt zich ook bezig met alle externe communicatie.

Innovation
Ondersteunt het ambitieuze AB InBev groeiprogramma door nieuwe merken, verpakkingen en bieren te creëren en op de markt te brengen dankzij een goed begrip van de klant en de markt. Innovatie geeft de toon aan maar werkt hand-in-hand met de Brand teams, de Insights teams, de commerciële belanghebbenden en vooral de R&D departementen om de zaken effectief tot stand te brengen.

Trade Marketing
Verantwoordelijk voor de instore activatie van onze merken, zowel On-Trade (Horeca) als Off-Trade (retail). Trade Marketing is verantwoordelijk voor de Market Programs, de Promotional Planning, de instore displays, Category Management, de optimalisatie van ons assortiment Optimisatie en het activeren van onze merken.  Trade Marketing werkt in parallel met de Brand Managers en de Sales teams om een optimale activatie te garanderen.

Marketing
Deelt de waarden van onze merken mee aan de klanten en is verantwoordelijk voor de promotie en groei van onze merken (Jupiler, Leffe, Stella Artois, Hoegaarden …). Marketing houdt zich bezig met de consument, de positionering en strategie van het merk, de campagnes in de media, de innovatie en renovatie van onze producten, experimentele marketing, evenementen en actieve diensten.

Sales On-Trade
Verantwoordelijk voor de infrastructuur, de operationele support en de logistieke processen van onze directe and indirecte distributie netwerkwerken (Horeca).

Sales Off-Trade
Verantwoordelijk voor de infrastructuur, de operationele support en de logistieke processen van onze directe distributie netwerk (retail).

Human Resources
Verantwoordelijk voor de People Cycle processen van alle werknemers, waaronder: rekrutering & selectie, tevredenheid van de medewerkers, training en ontwikkeling, talent pipeline (het identificeren, ontwikkelen en ondersteunen van talenten), het beheren van industriële relatie met de sociale partners, interne communicatie, prestatiebeoordeling, interne promoties, beloningen & voordelen zoals loon, bonus, pensioenen, gezondheidszorg en andere bedrijfsvoordelen. 


Anheuser-Busch InBev © 2017